Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Si tens una petita empresa, aprofita't dels ajuts per a la digitalització
Si tens una petita empresa, aprofita´t dels ajuts per a la digitalització.

S'ha publicat la segona convocatòria del programa Kit Digital adreçat a empreses de 3 a 9 treballadors . El període per presentar sol·licituds s'inicia el 2 de setembre a les 11 hores i es perllongarà durant un any. D'acord amb les bases reguladores d'aquesta convocatòria, el bo digital de què poden gaudir aquestes empreses és de 6.000 euros per finançar l'adquisició de solucions tecnològiques en qualsevol de les 12 categories establertes en el programa.

La digitalització de les petites empreses és fonamental per a la transformació digital, per això l'Estat ha impulsat el programa Kit Digital, que te com a finalitat millorar la competitivitat i el nivell de maduresa digital de les petites empreses, de les microempreses i de les persones en situació d'autoocupació, mitjançant l'adopció de solucions de digitalització en diferents categories com son, entre d'altres, la gestió de xarxes socials, la gestió de clients, la factura electrònica, les eines d'oficina virtual, les comunicacions segures, la ciberseguretat, la presencia avançada a Internet o el mercat en línia.

Com sol·licitar el bo digital:
1. Registra't a www.acelerapyme.es i completa el test d'auto diagnòstic.
2. Sol·licita l'ajut Kit Digital a la seu electrònica de Red.es (https://sede.red.gob.es/es/procedimientos/convocatoria-de-ayudas-destinadas-la-digitalizacion-de-empresas-del-segmento-ii).

Com utilitzar el bo digital:
1. Accedeix al catàleg d'agents digitalitzadors i decideix amb qui vols desenvolupar la teva solució digital.
2. Posa't en contacte amb els agents digitalitzadors, per això subscriu l'acord de prestació de solucions digitals i comença el canvi.

Així mateix, s'ha modificat l'ordre de bases que regula les convocatòries del Kit Digital. En aquest sentit, la nova ordre inclou dues noves categories de solució de digitalització (presència avançada a internet i mercat en línia), amplia les entitats beneficiàries dels ajuts i adapta els terminis d'execució, justificació i pagament per facilitar la implementació de les solucions, entre altres modificacions.

Des de l'Ajuntament de Badia del Vallès t'animem a impulsar el teu canvi digital, si necessites o vols fer qualsevol consulta al respecte ho pots fer als contactes següents:

Informació: www.acelerapyme.es
Telèfon: 900 909 001
Correu electrònic: info@acelerapyme.gob.es

Publicat el 09.08.2022
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
MÉS ACTUALITAT:
×  
L'alcalde, Josep Martínez, informa de l'adjudicació per asistència tècnica de retirada de l'amiant L'alcalde, Josep Martínez, informa de l'adjudicació per asistència tècnica de retirada de l'amiant
^