L'alumnat està dividit en tres itineraris formatius: operador/a de magatzem, activitats bàsiques d'electricitat i atenció a la clientela. Durant tot el projecte l'alumnat és acompanyat per un equip tècnic que s'encarrega de la seva orientació professional. A part de la formació i l'orientació, s'estan portant a terme una sèrie d'activitats. Fins ara, s'han fet 6 visites a empreses de l'entorn productiu i 6 activitats socials.
Les visites a empreses que s'han fet fins ara són les següents:
• Unidroco S.A (grup de magatzems)
• SABEMSA (grup d'electricitat)
• Wala (grup d'atenció a la clientela)
• Gremi CRM (grup d'electricitat)
• Capmar Systems (grup d'atenció a la clientela)
• Comercial Bastida (grup de magatzem)
A totes elles, l'alumnat ha tingut la possibilitat de conèixer les empreses des de dins i la seva forma de treballar, rebent missatges motivacionals respecte a la necessitat de formar-se.
D'altra banda, les activitats socials que han realitzat són aquestes:
• Suport a la Cursa de Badia
• Suport a la Fira de Ripollet
• Activitat horticultora amb Fundació Tallers
• Recollida solidària de taps amb Fundació SEUR
• Suport amb el manteniment a la Lliga Protectora d'Animals de Sabadell
• Activitat lúdica al centre de dia Can Vargas
A més de les actuacions comentades, les persones participants han aprofitat diverses sessions d'autoconeixement a les quals han pogut desenvolupar les seves competències.
Als pròxims dies l'alumnat començarà a realitzar les pràctiques no laborables a empresa per tal de posar en pràctica tot allò que han après. Molt d’ànims per a aquest repte que segur que superen amb èxit!