L'Ajuntament de Badia del Vallès ha posat en marxa el Servei de Mediació Comunitària, per gestionar i també prevenir conflictes de convivència.
Ubicat a la primera planta de l'Edifici El Molí (Av. Costa Blava, s/n), el servei funciona en horari de matí i tarda, per facilitar que la ciutadania pugui contactar amb ell. El telèfon és el 93 729 46 51.
L'horari d'atenció és:
• Matins: Dilluns, dimecres i divendres, de 9 a 11 hores
• Tardes: Dilluns, dimarts i dijous, de 16 a 20 hores
A banda del telèfon, pots posar-te en contacte amb el Servei de Mediació emplenant el tràmit específic que tens a la teva disposició en la secció Tràmits destacats, de la Seu Electrònica de l'Ajuntament: https://badiadelvalles.sedelectronica.es/
També et poden adreçar al Servei de Mediació des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana o altres àrees de l'Ajuntament.
El Servei de Mediació Comunitària, que compta amb dues mediadores, atendrà qualsevol conflicte derivat de les relacions personals i de la convivència, com ara:
• Veïnals, sorolls, desacords en l'organització de comunitats de veïns i veïnes, dificultats de relació, etc.
• A l'espai públic, ús i convivència als carrers, places, parcs,
• A entitats i associacions, problemes de relació entre persones sòcies, amb altres entitats, etc.
Els objectius d'aquest servei són gestionar i millorar la qualitat de la convivència del municipi a través de la implementació de la gestió dialogada i extrajudicial de conflictes, el desenvolupament de la justícia restaurativa, i alhora, desenvolupant una prevenció activa dels conflictes a través de la difusió i promoció de la cultura de la pau i del diàleg.
Pots consultar el tríptic informatiu sobre el Servei de Mediació Comunitària en el document adjunt:
Tríptic del Servei de Mediació Comunitària de Badia del Vallès Fitxer: Triptic_Servei_de_Mediacio_Comunitaria.pdf Format: Acrobat-PDF |