Av. de Burgos s/n
Tel.: 93 718 22 16 / Tel. 112
Twitter: @PoliciaBadia
MISSIÓ:
La Policia Local de Badia del Vallès, sotmesa a l'ordenament jurídic i sota el comandament de l'Alcaldessa com a màxima responsable, té com a missió la prestació d'un servei públic que garanteixi la seguretat ciutadana, el lliure exercici dels drets fonamentals i les llibertats publiques de la ciutadania, una convivencia pacífica i en harmonia, i que en conjunt, es tradueixi en una millora de la qualitat de vida dels veïns del municipi.
VISIÓ (cap a on volem anar):
Volem estar un Cos de policia modern i modèlic, inspirat en polítiques publiques proactives i accions preventives, amb un model policial comunitari i descentralitzat, que fomenti les relacions amb la ciutadania, a la qual serveix i que constitueix la seva raó de ser i que ajudi al mateix temps, al govern de l'Ajuntament, a aconseguir l'excelència.
CARTA DE SERVEIS:
Carta de serveis de la Polcia Local de Badia del Vallès. Compromís amb la ciutadania i garantia de qualitat.
1. Oferir atenció a la ciutadania les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any.
2. Arribar al lloc de l'incident en el mínim temps posible i, en tot cas, no superar els 5 minuts de temps de resposta per a requeriments urgents.
3. Garantir la recollida del 100% denúncies per robatoris i furts en horari de 06:00 a 13:30 hores. Fora d'aquest horari, si les circumstàncies del servei ho permeten, procedir a la recollida de la denuncia.
4. Donar un tracte proper, respectuós i amable a la ciutadania.
5. Garantir l'atenció immediata dels ciutadans que arriben a les dependències policials a realitzar qualsevol tipus de consulta.
6. Garantir la privacitat de les persones denunciants.
7. Traslladar a la víctima per rebre assistència personalitzada mitjançant agents especialitzats, en aquells casos que sigui necessari.
8. Mantenir contacte directe i periòdic amb els diferents col·lectius socials i teixit associatiu del municipi.
9. Prioritzar l'assistència a aquells col·lectius més vulnerables en situación de risc o desemparament: gent gran, menors, dones víctimes de maltractaments i persones discapacitades.
10. Realitzar un seguiment i sotmetre a avaluació totes aquelles accions implementades.
11. Donar resposta a les queixes i suggeriments de la ciutadania en un plaç màxim de 30 dies.
12. Estar el primer esglaó de l'Administració i donar informació al ciutadà, relativa a tràmits relacionats amb altres administracions o institucions.
FUNCIONS (què oferim?):
Policia assistencial:
Policia de proximitat:
Policia de seguretat ciutadana:
Policia administrativa:
Policia de trànsit:
CONSELLS DE SEGURETAT
Consells de seguretat al domicili durant les vacances
Consells de seguretat per a la prevenció de robatoris al domicili
Consells de seguretat al mercat setmanal i botigues
Consejos de seguridad para la prevención de robos en domicilios