Botó que mostra/amaga menú lateral
Tràmits
Llicències Ambientals (annex III)
  • En què consisteix:
    L'objecte d'aquest procediment és l'anàlisi de les peticions de Llicències Ambientals pel seu atorgament a l'Ajuntament de Badia del Vallès.
    Poden iniciar aquest procediment tots els interessats en obrir una activitat comercial i que aquesta estigui inclosa en l'annex III del Decret 136/99, de 18 de maig pel qual s'aprova el Reglament general de desplegament de la Llei 3/1998, de 27 de febrer, de la intervenció integral de l'Administració ambiental, i s'adapten els seus annexos.
  • Procediment a seguir per iniciar el tràmit:

    El procediment s'inicia a l´OAC

  • Canal d'inici:
    • Correu convencional.
    • Presencialment.
  • Termini d'execució i/o periodicitat
    Indicar el termini d'execució i la periodicitat, si s'escau
  • Requeriment dels interessats:
    Ésser el titular de la activitat comercial que es vol iniciar
  • Descripció del procediment:
    1. Lliurament a l'OAC de la instància i la resta de documentació pertinent.
    2. L'interessat paga la taxa de la llicència a Entitat Bancària o a l'Ajuntament.
  • On som
    OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA
  • Adreça
    Av. Burgos, s/n (Edifici Ajuntament)
  • Telèfon
    93 693 33 00
  • Fax
    93 693 33 01
  • Correu electrònic
    oac@badiadelvalles.net
  • Horari

    Dilluns/dijous: de 8,30 a 19 h
    Divendres: de 8.30 h a 15 h
    Setmana Santa: de 8,30 a 15 h
    Estiu: Juliol/Agost de 8,30 a 15 h
    Nadal: de 8,30 a 15 h

  • Documentació a aportar
    • Instància de sol·licitud de Llicència
    • Escriptura de constitució de la societat, inscrita al Registre Mercantil (en cas d´ésser societat)
    • Fotocòpia de l'alta de l'Impost d'Activitats Econòmiques (IAE) i DNI del titular o representant
    • Fotocòpia del contracte d'arrendament, escriptura o contracte de compra-venda
    • Autoliquidació de taxes
    • Altre documentació pertinent segons els casos
Publicat el 19.03.2009
^