Botó que mostra/amaga menú lateral
Tràmits
Traspàs parada Mercat municipal
  • En què consisteix:

    L'objectiu d'aquest procediment és la gestió de les peticions de traspàs de les parades del Mercat municipal de Badia del Vallès.
    Poden iniciar aquest procediment tots els adjudicataris de les parades del Mercat municipal.

  • Procediment a seguir per iniciar el tràmit:

    El procediment s'inicia al registre de l'Ajuntament

  • Canal d'inici:
    Presencial
  • Termini d'execució i/o periodicitat
    • El termini d'execució serà d'uns 21 dies.
    • La periodicitat és aproximadament d'entre 8 i 10 traspassos l'any.
  • Requeriment dels interessats:
    Ésser l'adjudicatari de la parada que es vol traspassar.
  • Descripció del procediment:
    1. Lliurament a l'OAC de la instància de sol·licitud de traspàs.
    2. Abans de donar-li Registre d'Entrada, l'interessat ha de pagar la taxa de tramitació d'expedient.
    3. Un cop estimat o desestimat el traspàs, Secretaria elabora les notificacions i un cop signades per la secretària, s'envien les notificacions i el rebut a l'interessat, amb justificants de recepció.
  • On som
    OAC- OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA
  • Adreça
    Av. Burgos, s/n (Edifici Ajuntament)
  • Telèfon
    93 693 33 00
  • Fax
    93 693 33 01
  • Correu electrònic
    oac@badiadelvalles.net
  • Horari

    Dilluns/dijous: de 8,30 a 19 h
    Divendres: de 8.30 h a 15 h
    Setmana Santa: de 8,30 a 15 h
    Estiu: Juliol/Agost de 8,30 a 15 h
    Nadal: de 8,30 a 15 h

  • Documentació a aportar
    Instància de sol·licitud de traspàs de la parada amb les dades següents: nom i cognoms del nou adjudicatari, telèfon, preu del traspàs i activitat que es vol desenvolupar.
Publicat el 12.03.2009
^