www.badiadelvalles.cat
  • El servei de Teleasistencia i Telealarma és un mecanisme d'atenció permanent i a distància assegurant una resposta ràpida a les eventualitats que es puguin presentar.
    L'objecte del present procediment és el d'oferir als ciutadans/anes una atenció permanent i a distància, assegurant una resposta ràpida a les eventualitats que es puguin presentar.

    L'usuari està connectat a una central receptora d'alarmes les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any mitjançant la línia telefònica i d'una manera còmoda i rà pida. Només cal prémer un botó. Disposa d'un sistema de mans lliures, que permet poder establir contacte verbal amb l'usuari/ria, sense necessitat de despenjar cap telèfon ni d'acostar-se al terminal de teleassistència. Mobilitza dels recursos que existeixen a la localitat, mitjançant un fitxer actualitzat per avís d'ambulància o metge en cas d'urgència i coordinació amb els recursos de la comunitat per a l'atenció d'emergències socials, caigudes... Mobilització dels recursos propis de l'usuari/ria. Gestió d'agendes de medicació i absència, per tal de fer un seguiment o recordatori a l'usuari/ria.

    Aquest procediment s'aplica a persones majors de 80 anys o en situació de dependència.

  • Tràmits relacionats
  • On som
    OAC- OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA
  • Adreça
    Av. Burgos, s/n (Edifici Ajuntament)
  • Telèfon
    93 693 33 00
  • Fax
    93 693 33 01
  • Correu electrònic
  • Horari

    Dilluns/dijous: de 8,30 a 19 h
    Divendres: de 8.30 h a 15 h
    Setmana Santa: de 8,30 a 15 h
    Estiu: Juliol/Agost de 8,30 a 15 h
    Nadal: de 8,30 a 15 h

Publicat el 05.02.2009