L'usuari està connectat a una central receptora d'alarmes les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any mitjançant la línia telefònica i d'una manera còmoda i rà pida. Només cal prémer un botó. Disposa d'un sistema de mans lliures, que permet poder establir contacte verbal amb l'usuari/ria, sense necessitat de despenjar cap telèfon ni d'acostar-se al terminal de teleassistència. Mobilitza dels recursos que existeixen a la localitat, mitjançant un fitxer actualitzat per avís d'ambulància o metge en cas d'urgència i coordinació amb els recursos de la comunitat per a l'atenció d'emergències socials, caigudes... Mobilització dels recursos propis de l'usuari/ria. Gestió d'agendes de medicació i absència, per tal de fer un seguiment o recordatori a l'usuari/ria.
Aquest procediment s'aplica a persones majors de 80 anys o en situació de dependència.
Fes click tràmits relacionats
Dilluns/dijous: de 8,30 a 19 h
Divendres: de 8.30 h a 15 h
Setmana Santa: de 8,30 a 15 h
Estiu: Juliol/Agost de 8,30 a 15 h
Nadal: de 8,30 a 15 h