És objecte d'aquest procediment el gestionar totes les peticions per part dels interessats dels traspassos dels locals comercials d'aquest municipi.
Procediment a seguir per iniciar el tràmit:
L´àmbit del procés es extern, i es pot realitzar per correu o bé dirigint-se a l´OAC
Canal d'inici:
Presencial
Per Correu convencional certificat
Missatjeria
Termini d'execució i/o periodicitat
Per tal d'establir un termini d'execució cal tenir en compte les dades de les publicacions i el termini que es fixi en el Plec de Condicions.
Considerant que en el procés no hi hagi cap incidència, s'establirà un termini de dos mesos des de la publicació en el butlletí oficial del Plec de Condicions.
Requeriment dels interessats:
S'aplica a totes aquelles persones o entitats que ho sol·liciten.
Descripció del procediment:
Demanda d'informació
Omplir els models de instàncies adjunten la informació que es sol·licita (DNI, número de compte, preu de traspàs, document privat de l'acte.), així com tot lo relatiu a l'obertura i/o activitat.
Abonament de la taxa per tramitació de l'expedient segons l'ordenança vigent.
En el cas que hi hagués deutes es truca a la persona interessada i se li dona deus dies perquè aboni el deute pendent.
On som
OAC- OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA
Adreça
Av. Burgos, s/n (Edifici Ajuntament)
Telèfon
93 693 33 00
Fax
93 693 33 01
Correu electrònic
oac@badiadelvalles.net
Horari
Dilluns/dijous: de 8,30 a 19 h
Divendres: de 8.30 h a 15 h
Setmana Santa: de 8,30 a 15 h
Estiu: Juliol/Agost de 8,30 a 15 h
Nadal: de 8,30 a 15 h
Documentació a aportar
El model d'instància que es troba en l'oficina d'atenció al ciutadà.
Fotocopia del DNI de les persones interessades.
Domiciliació bancària
Escriptura pública o contracte privat entre parts o qualsevol document que indiqui en quins termes es fa el traspàs.