D'aquesta forma, volem que puguis triar l'opció que et resulti més còmoda i senzilla. D'altra banda, considerem que la creació d'aquesta nova via d'inscripció a distància, permet minimitzar els riscos de contagi durant la pandèmia actual ocasionada pel virus COVID-19.
Com fer la sol·licitud a la Seu Electrònica de l'Ajuntament
Per realitzar la sol·licitud d'inscripció a la borsa de treball XALOC per Internet, només cal que entris a la Seu Electrònica de la web de l'Ajuntament: http://www.badiadelvalles.cat/ i cerquis, en tràmits destacats, el tràmit: Inscripció a la borsa de treball XALOC del servei d'Inserció laboral i ocupació de Badia del Vallès; un cop cliquis a sobre, només caldrà que vagis seguint les passes que et demana i llegeixis amb atenció tota la informació.
Si no estàs donat d'alta al servei IDCAT Mòbil, per identificar-te amb el mòbil, et demanarà que ho facis per poder realitzar tràmits a totes les Administracions Públiques catalanes; veuràs que és un pas senzill i que, un cop donat d'alta, rebràs al teu mòbil un codi per iniciar el tràmit.
Durant la sol·licitud, el sistema et demanarà que pugis la documentació necessària per després formalitzar la inscripció a la borsa: Vida Laboral, Currículum Vitae i Demanda d'Ocupació de l'OTG (Full DARDO o de renovació de la demanda d'atur); és important que tinguis aquests arxius preparats per poder-los penjar a la Seu Electrònica.
Un cop finalitzat el tràmit, des del Servei d'Inserció Laboral i Ocupació rebrem la teva sol·licitud i t'inscriurem a la borsa de treball XALOC. Finalitzada la inscripció, t'enviarem un correu electrònic amb el teu expedient XALOC per tal que revisis les dades i ens indiquis si cal afegir o modificar alguna. A més, també ens posarem en contacte amb tu per explicar-te com accedir i inscriure't, a partir d'aquest moment, a les ofertes de treball de XALOC i, també, per explicar-te els altres serveis que oferim des del Servei en matèria d'ocupació i recerca de feina.