www.badiadelvalles.cat
  • En què consisteix:
    L'objecte d'aquest procés és la sol·licitud per obtenir la llicència que permeti tenir i usar armes de la categoria A i B de la categoria 4-1 i 4-2 (pistoles d'aire comprimit, carrabines i d'altres)
    Aquest procediment s'aplicarà a qualsevol persona resident que sigui titular d'una arma de 4a categoria.
  • Procediment a seguir per iniciar el tràmit:

    El procediment es realitza a l'oficina de l´OAC

  • Canal d'inici:
    • Correu convencional
    • Presencialment.
  • Termini d'execució i/o periodicitat
    • El termini d'execució serà de d'un mes.
    • Cal tenir en compte que amb caràcter previ a la resolució, cal demanar informes, que son determinants a l'hora de la referida resolució.
  • Requeriment dels interessats:
    • Tenir 14 anys complerts
    • Estar en plenes facultats físiques i mentals.
  • Descripció del procediment:
    1. Es recull a l'OAC la instància i la documentació a omplir.
    2. El ciutadà porta la documentació sol·licitada per l'Ajuntament.
    3. L'interessat es persona en les dependències municipals, departament de Serveis Generals, per recollir la targeta d'armes, la qual té validesa d'un any.
  • On som
    OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA
  • Adreça
    Av. Burgos, s/n (Edifici Ajuntament)
  • Telèfon
    93 693 33 00
  • Fax
    93 693 33 01
  • Correu electrònic
  • Horari

    Dilluns/dijous: de 8,30 a 19 h
    Divendres: de 8.30 h a 15 h
    Setmana Santa: de 8,30 a 15 h
    Estiu: Juliol/Agost de 8,30 a 15 h
    Nadal: de 8,30 a 15 h

  • Documentació a aportar
    • Sol·licitud segons model normalitzat (o model específic a confeccionar)
    • Declaració jurada.
    • Fotocòpia compulsada del DNI.
    • Cartolina de la targeta expedida pel comerç on es va comprar l'arma: el número d'identificació i característiques tècniques.
    • Autorització del tutor si es tracta d'un menor d'edat.
    • Informe d'aptituds psicofísiques
Publicat el 05.02.2009