Correus justifica les modificacions per aconseguir “una major eficiència en el servei de repartiment”, amb millores com “major supervisió”, “compliment dels processos operatius” i “una major capacitat operativa i organitzativa”. El canvi implica que es concentra el repartiment a Barberà del Vallès, però el servei d'atenció al client es continuarà oferint des de l'oficina de Badia, a la plaça Major, amb el mateix horari i prestacions que fins ara.
Seguiment de l'Ajuntament per garantir el servei a Badia
L'Ajuntament ja va mantenir una reunió amb la direcció de Correus a la zona a principis de 2021, quan vam tenir coneixement que volien realitzar canvis en el servei. Finalment, els canvis es van anunciar ahir i van en la línia que havien avançat a la reunió.
L'Ajuntament ha demanat una nova reunió per rebre la confirmació, per part de Correus, de què aquesta reorganització no comporta cap afectació en la qualitat del servei per a la ciutadania de Badia del Vallès ni en les condicions de les persones treballadores.